PODELITE SA PRIJATELJIMA

Sa svojim suprugom Edom bila sam pet godina.
Upoznali smo se na sveučilištu i vikendom smo bili uključeni u istu crkvenu grupu.

Viđala sam ga uokolo, ali smo stvarno razgovarali jedno s drugim tek kad smo shvatili da idemo na istu nastavu na sveučilištu. Bila je to vrlo tradicionalna romansa i kako smo oboje bili djevice, odlučili smo ostati takvi do naše bračne noći.
Vjenčali smo se godinu dana nakon što smo se upoznali i iako smo se ponekad morali mučiti da spojimo kraj s krajem, imali smo prekrasan život.
Ali nakon četiri godine počela sam se osjećati kao da sam nešto propustilatime što sam se udala tako mlada.
Duboko u sebi osjećala sam strašnu, tajnu žudnju za dodirom drugog muškarca.
Jednog Božića moj suprug i ja otputovali smo na sjever da provedemo praznike s njegovom obitelji. Nisam provela  puno vremena s njima jer smo oduvijek živjeli u Perthu i nadoknadili smo to da ih viđamo svake godine ili dvije.

Ove godine kao da sam suprugova oca Karla primijetila u drugom svjetlu. Nedavno je otišao u mirovinu i on i njegova žena kupili su kuću blizu plaže. Sada je sve svoje vrijeme provodio pecajući na plaži i obećao je da će nas voditi na pecanje tijekom našeg boravka.
Jedva sam čekala bolje upoznati Edovu obitelj i zbližiti se s čovjekom koji je do sada u meni izazivao romantična sanjarenja.
Karl nas je jednog ranog jutra odveo na plažu da uhvatimo ručak za taj dan. Mora da je primjećivao stalni kontakt očima koji sam uspostavljala i bilo je gotovo kao da čuje leptiriće u mom trbuhu svaki put kad bi mi se približio.

Nakon sat ili dva, Ed je odlučio da će se vratiti u kuću da vidi što njegova majka namjerava. Nije bio od onih koji bi bili dovoljno strpljivi da ulove ribu, ali ja sam bila sretna  što sam ostala i nastavila se družiti s njegovim ocem koji me privlacio sve vise
Nakon što je Ed nestao iz vidokruga, zaigrano sam zatražila dodatne upute oko odabira uloga. Karl je prišao i zagrlio me kako bi mi pokazao kako zabaciti konop. Osjetila sam elektricitet između nas kad smo se dodirnuli i prije nego što sam shvatila, poljubila sam ga.
Pogledao me, a zatim uzeo štap iz moje ruke. Prstima sam mu pratila usne i ponovno ga poljubila. Još je bilo rano jutro i srećom bili smo na zabačenom mjestu gdje je Karl znao da ima puno ribe, a nema ljudi. Dakle, kad me je položio na pijesak da vodimo ljubav, nisam imala nikakvih inhibicija. Bilo je čarobno. Karl je imao sve atraktivne osobine koje sam voljela kod svog muža, ali nešto grubosti i iskustva koji su nedostajali Edu.
Dogodilo se samo jednom – to je bilo dovoljno da smiri moju znatiželju da budem s nekim drugim. Sada sam mogla biti s Edom i ne pitati se kako bi bilo isprobati nekog drugog.
Mjesecima kasnije, nakon što smo se Ed i ja vratili kući, otkrila sam da sam trudna . Pozlilo mi je od šoka jer nisam znala je li moj muz otac deteta ili je dijete Karlovo. Brojala sam do mogućeg datuma začeća i moralo je biti blizu.
Šanse da bude Karlovo bile su male, ali bila sam olupina od same pomisli na to. Kad smo naše sretne vijesti objavili obitelji, pitala sam se pita li se i Karl isto. Nikada mu to nisam spomenula, a kad je kasnije tijekom godine stigao moj prekrasni dječak, Edova je obitelj došla s nama.
Iako moj sinčić izgleda kao njegov tata, ponekad vidim malo Karla u njemu. Ali tko zna? Genetski bi moj sin izgledao gotovo isto bez obzira na to koji mu je otac. To je tajna koju nitko ne mora znati.